Etos Highlighting Powder – Rose review

rose 3

Merken uit de drogist beginnen steeds meer kwaliteitsproducten op de markt te brengen zonder de prijzen enorm de hoogte in te jagen. Er verschijnen ook steeds vaker interessantere producten in de schappen, zoals highlighters die niet één en al glitter zijn. Deze roze highlighter van Etos trok mijn aandacht al heel snel, en vandaag schrijf ik er een review over.

rose 1

rose 2

De highlighting powders van Etos zijn verkrijgbaar in twee kleuren: Rose en Gold. Ik heb de kleur Rose gekocht, omdat die mij het meest aansprak. Ik heb immers al een paar goudkleurige en warme highlighters… maar misschien wil ik die óók nog aanschaffen. Hehe.

De highlighter komt in een vrij simpele, plastic verpakking. Door het doorzichtige klepje, waar het merk in zwarte letter op gedrukt staat, kan je het product zien. De rest van de verpakking is zwart en gemaakt van plastic. De klep is wel stevig, trouwens; hij springt niet zo makkelijk open. Het ziet er mooi uit, maar het is niets speciaals. Daar betalen we ook niet voor. 😉

rose 4

Het patroon van de highlighter is heel schattig. Kijk nou. Dat wil je toch bijna niet aanraken? Hier kan je al zien wat voor een mooie glans er van het poeder af komt.

rose 7

rose 5

Het verbaasde me hoe glanzend de highlighter was! Er zitten geen grove glitters is, wat ik wel héél fijn vind – dit zie ik namelijk net iets te vaak bij ‘goedkope’ highlighters. Maar Etos is de laatste tijd heel goed op weg qua cosmetica. Ze hebben het hele assortiment vernieuwd, en dat zie je niet alleen aan de nieuwe producten en nieuwe verpakkingen, maar ook aan de vernieuwde kwaliteit! Ik moet zeggen dat de highlighter best intens is. Er komt een stevige portie glans vanaf, wat natuurlijk heerlijk is als je van een mooie glow houdt. Eenmaal ingeblend geeft de highlighter een iets subtielere glans, wat ik mooier vind voor overdag. Je kan dus extreem gaan, maar ook subtiel. Handig!

Ik ben erg te spreken van dit product. Hij geeft een mooie glans af, heeft een fijne kleur voor bleekscheetjes zoals ik, en er valt goed mee te werken. Ik vind het ook super om te zien dat drugstore-merken steeds meer hun best doen om er uit te springen. Nu ben ik ook wel heel benieuwd naar de gouden highlighter, want ja… Wie houdt er nu niet van goud (ha ha, wat een rijmplezier)? Ik ben over deze highlighter in ieder geval knap tevreden!

Etos Highlighting Powder Rose | €4,99 bij Etos filialen.

6 gedachtes over “Etos Highlighting Powder – Rose review

  1. Rijmplezier is de beste plezier, zoals ik maar altijd zeg. 😉 Damn Etos, stepping their game up! Gaaf dat het wel een goede glans heeft! Drugstore highlighters zijn vaak niet enorm gepigmenteerd. Supermooie lippenstift heb je trouwens op! 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

