(P)update!

Hoi allemaal! Zo, dat heeft even een tijdje geduurd, maar ik ben weer terug. De afgelopen weken zijn trouwens echt enorm hectisch geweest, dus ik wil daar even een hoop over gaan vertellen.

20160329_160619

Ten eerste: Toetsweek. Bleh. Qua punten is het allemaal zeer goed gegaan, ik heb alleen nog een herkansing openstaan voor de volgende periode omdat ik het gewoon zรณ druk heb gehad met alle verslagen, dat ik die niet meer haalde om in te leveren. Ja ja, het studentenleven. Voor de rest gaat het op school wel prima. Een nieuwe periode (de laatste alweer, wat gaat de tijd toch enorm snel!) is aangebroken en het vakkenpakket wat ik voor de komende tien weken heb is heel leuk en interessant. Ik heb er dus wel zin in, om nog meer dingen te leren.

Daarnaast… Stage. Ik zit nu in het tweede jaar van mijn opleiding en volgend jaar is het grote stagejaar, waarin we 32 uur per week gedurende 10 maanden moeten volmaken. Dat is wel even heel wat. En ik moet nog steeds aan de slag met een vinden van een stageplek, oeps. Dat komt nog wel, hier maak ik me niet te veel zorgen om.

Dan nu de leuke dingen! Ik heb dit jaar meegedaan met de theatergroep bij ons op school, en we hebben de drie uitvoeringen vlekkeloos kunnen doen. De laatste paar weken (de uitvoeringen waren op 14 en 15 april) hebben we wel elke dag van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat gerepeteerd en dingen veranderd, dus dat was een enorm hectische tijd. Het was wel enorm leuk hoor. Sowieso vind ik toneel heel tof, maar de groep die we hadden was ook zรณ leuk! Na de laatste uitvoering zijn we met z’n allen uit geweest en we hebben nog plannen openstaan om leuke dingen samen te doen. Zo is er volgende maand een studentenfeest in de buurt waar we allemaal heen willen. De groepsapp is in ieder geval nog levend en leuk, dus ik heb wel het idee dat deze groep een blijvertje wordt. ๐Ÿ™‚

20160422_193645

En als kers op de taart: we hebben een nieuw gezinslid. Meet Izzy, een Golden Doodle van nu ongeveer 10 weken. Ik ben van plan hier en daar wat posts over de voortgang te plaatsen, omdat ik het wel enorm leuk vind dat allemaal bij te houden. Is het geen doetje?!

Hoe is het met jullie? Hopelijk gaat alles goed!

Love,
Kiki

3 gedachtes over “(P)update!

  1. AAAH. Zo. Cute! Congrats ๐Ÿ˜€ Fijn dat je toetsweek goed is gegaan. Ik denk er toevallig genoeg ook weer over na om toneel te gaan doen. Ik zag laatst een toneelvoorstelling van een studententheatergezelschap en vond het zo gaaf!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

